Kluczowe osoby
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zakres obowiązków pomocy administracyjno-biurowej Przedszkola Nr 3 w Lubsku
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-11 13:01:33 przez Anna Orzechowska
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zakres obowiązków pomocy administracyjnej :
-
Czas pracy pomocy administracyjnej wynosi 40 godzin tygodniowo.
-
Pomoc administracyjna pracuje od godziny 7³º do godziny 15³º .
-
Bezpośrednim przełożonym pomocy administracyjnej jest dyrektor przedszkola.
-
Pomoc administracyjna nadzoruje również pracę pracowników obsługi.
-
Pomoc administracyjna wykonuje prace związane z całością spraw administracyjno- gospodarczych.
Do obowiązków pomocy administracyjnej należą czynności :
-
Związane z obiegiem dokumentów:
-
współpracuje z naczelnikiem Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Lubsku, przestrzegając terminów rozliczeń;
-
obsługuje przekazywanie korespondencji pomiędzy Wydziałem Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Lubsku pocztą , a przedszkolem;
-
prowadzenie i nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji przedszkola;
-
odpowiada za zgodność zakupu z fakturą, odpowiednio przygotowuje ją i opisuje do przekazania Wydziałowi Edukacji i Spraw Społecznych;
-
w dniach wyznaczonych przez dyrektora przyjmuje od rodziców odpłatność za pobyt dziecka w przedszkolu zgodnie z przepisami i wpłaca je systematycznie na konto placówki;
-
może przyjmować również wpłatę na fundusz rady rodziców, po uprzednim uzgodnieniu z radą;
-
może przyjmować również wpłatę za ubezpieczenie dzieci i odprowadza ją na konto firmy ubezpieczeniowej lub rozliczać się bezpośrednio z jej przedstawicielem.
-
Dotyczące gospodarki materiałowo- magazynowej:
-
prowadzenie kartotek magazynowych środków czystości oraz kartotek odzieży ochronnej pracowników;
-
racjonalne i oszczędne gospodarowanie powierzonymi składnikami majątku;
-
wydawanie środków czystości i innych materiałów po uprzednim skontrolowaniu ich zużycia;
-
dokonywanie zakupów na rzecz przedszkola po uprzedniej akceptacji dyrektora;
-
prowadzenie ksiąg i inwentarzowych , dokonywanie odpisów z inwentarza oraz sporządza protokoły likwidacji środków trwałych i wyposażenia; uczestniczenie w kasacjach i spisach z natury.
-
Związane z działalnością organizacyjno – gospodarczą:
-
zaopatrywanie przedszkola w sprzęt, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniając właściwy rytm pracy placówki ;
-
kontrolowanie stanu powierzonego sprzętu i narzędzi personelowi przedszkola;
-
w okresie wakacji nadzorowanie prac porządkowych i działania personelu wg harmonogramu ustalonego przez dyrektora;
-
zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
współdziałanie z dyrektorem, nauczycielami i pracownikami obsługi.
-
Z zakresu żywienia dzieci:
-
przekazywanie firmie cateringowej miesięcznych zestawień obecności dzieci;
-
zgłaszanie firmie cateringowej ilości posiłków zaplanowanych w danym dniu;
-
zgłaszanie dyrektorowi wszelkich uchybień w zakresie żywienia dzieci;
-
Z zakresu pracy biurowej:
-
prowadzenie nadzoru nad dostarczaniem pracownikom wydruków z list płac;
-
prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich oraz obecności pracowników;
-
prowadzenie spraw i dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników oraz rozliczania urlopów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
pomoc przy prowadzeniu bazy danych SIO;
-
prowadzenie wspólnie z dyrektorem zestawień godzin pracy i godzin nadliczbowych- w cyklu miesięcznym;
-
prowadzenie spraw i rejestrów znaczków pocztowych i wysyłanie korespondencji;
-
bieżące prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- właściwe segregowanie dokumentów oraz ich rejestrowanie;
-
wspólnie z dyrektorem archiwizowanie dokumentacji przedszkola po zakończeniu danego roku kalendarzowego;
-
odbieranie poczty e-mail;
-
obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytowanie tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych;
-
pod nieobecność dyrektora odbieranie telefonów ,obsługa interesantów, udzielanie informacji w zakresie powierzonym przez dyrektora;
-
odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozmów telefonicznych.
Pobierz dane XML Zakres obowiązków pomocy administracyjno-biurowej Przedszkola Nr 3 w Lubsku Drukuj informację Zakres obowiązków pomocy administracyjno-biurowej Przedszkola Nr 3 w Lubsku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Przedszkole Nr 3 w Lubsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Krzyszowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Krzyszowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-11 12:59:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Orzechowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-11 13:01:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Orzechowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-06-21 18:11:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 19339 raz(y) |